HUDEBNÍ NÁSTROJE JIHLAVA
KONTAKT :
pevná linka : 567 302 291
mobil : 604 553 157, 776 361 224
email : prodej@i-sound.cz
SKYPE : Milan Polreich
FACEBOOK: Hudební nástroje Jihlava
Milan Polreich
(specialista kytary, bicí)
Tel: 604 553 157
Michal Polreich
(specialista klávesy, ozvučovací technika, kytary)
Tel : 776 361 224
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Základní ustanovení:
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím.
Prodávající:
Milan Polreich, Kozlov 173, 588 21 Velký Beranov
IČO : 05716021 DIČ : CZ8207214378 č.účtu : 278194129/0300
zapsán u OŽÚ Jihlava pod.č.j. MMJ/OŽÚ/7141/2017-MaR
Kupující:
Je-li kupujícím spotřebitel bez IČ, řídí se právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem neupravené těmito VOP, občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb., v platném znění a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., v platném znění.
Je-li kupujícím podnikatel (spotřebitel s IČ, nebo prodejce), řídí se právní vztahy prodávajícího se podnikatelem neupravené těmito VOP, obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb., v platném znění.
Kupní smlouva:
Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazné objednávky u prodávajícího. Za závaznou objednávku se považuje odeslání elektronické objednávky v e-shopu I-sound, popřípadě objednávka telefonická, nebo e-mailem. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.
K uzavření kupní smlouvy dojde až po písemném potvrzení, které osobně elektronicky zašle prodávající na adresu kupujícího, a ve kterém budou uvedeny skutečné možnosti a způsoby realizace.
Objednávka:
Kupujícímu bude zboží prodáno za cenu platnou v okamžiku objednání. Jedná-li se o zboží na objednávku, nebo není-li zboží skladem, je prodávající oprávněn tuto cenu měnit (po dohodě s kupujícím). Cena bude kupujícímu sdělena telefonicky, nebo emailem. Pokud kupující objednávku nepotvrdí, nebude považována za závaznou.
Způsob objednávky:
Elektronická objednávka v našem e-shopu, popřípadě objednávka telefonická, nebo e-mailem.
Storno objednávky:Kupující má právo svou objednávku stornovat kdykoliv, pokud ještě neobdržel osobní email s možnostmi a způsobem dodávky. Storno lze provést emailem, nebo telefonicky. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů.
Storno objednávky ze strany prodávajícího:
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část když se zboží již nevyrábí, nedodává, nebo je ekonomicky neobchodovatelné. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
Odstoupení od kupní smlouvy:
V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí. V tom případě, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu nebo důkladně zabaleno, včetně záručního listu, prodejního dokladu, a veškerého příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě. V případě nesplnění výše uvedených podmínek, nebude akceptováno odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího. Prodávající má právo účtovat kupujícímu případné vzniklé náklady.
Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, číslo faktury a datum nákupu.
Nezasílejte zboží na dobírku, nebude převzato.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v odst. 7 §53 zák. 367/200 Sb., např. při dodávce zboží upraveného na přání zákazníka.
V případě, že kupující uplatní právo na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy, prodávající, po obdržení tohoto zboží, vrátí zákazníkovi zaplacenou částku, která byla vyčíslena na faktuře za zboží. Částka uhrazená za dopravu se navrací. Částka bude kupujícímu zaslána převodním příkazem na jeho bankovní účet maximálně do 15-ti dnů (toto se netýká vrácení zboží, prokazatelně poškozeného přepravou).
Vystavení dobropisu:
V případě, že se zákazníkovi vystavuje opravný daňový doklad(ODD) jsou kroky následující:
prodávající vystaví ODD na dohodnuté zboží za dohodnutou cenu.
ODD je zaslán el.poštou zákazníkovi.
Zákazník zašle potvrzený dobropis na adresu prodávajícího.
Jakmile je dobropis doručen prodávající zašle platbu na účet. (platby složenkou nejsou možné)
Dodací podmínky:
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 3 - 4 pracovních dnů od objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. U zboží na prodejně (označeno v popisu) je dodací lhůta 2 - 3 pracovní dny.
Způsob odběru je stanoven na základě objednávky kupujícího. Je možný osobní odběr v místech uvedených v kontaktech nebo zaslání na adresu zákazníka. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající prostřednictvím přep.společnosti PPL nebo Geis není-li zákazníkem požadováno jinak. Doprava zboží mimo ČR je možná pouze při platbě předem a cena dopravy se připočítává k ceně zboží vždy, tedy i při nákupu nad 2000,- Kč s DPH. Výši ceny za dopravu sdělí prodávající kupujícímu ihned po obdržení objednávky a tato cena bude zahrnuta do proformafaktury, kterou musí zákazník uhradit před odesláním zboží.
Platební podmínky:
1, Hotově - při osobním převzetí ve výdejních místech
2, Dobírkou (při převzetí zboží) - možnost zaplatit přepravci platební kartou u PPL
3, Předem bankovním převodem
Do úplného zaplacení zůstává zboží majetkem prodávajícího.
Dárkové poukazy:
V našem eshopu i-sound.cz je možné zakoupit dárkové poukazy pro své nejbližší v několika hodnotách. Dárkové poukzy se nakupují stejně jako zboží. Doprava dárkového poukazu je nulová (nutno vybrat při zadávání způsobu dopravy) a je provázána s platbou na základě tzv. proformafaktury. Znamená to, že po odeslání objednávky dárkového poukazu je na el. adresu zákazníka zaslána proformafaktura s údaji pořebnými k platbě. Po zaplacení hodnoty poukazu a připsání částky na účet obchodu obdrží zákazník el.poštou dárkový poukaz , na kterém bude viditelně uveden vygenerovaný kód, ketrý uvede obdarovaný při nákupu do patřičného pole v závěru objednávky. Celková cena nákupu mu bude ihned viditelně snížena o výši uvedenou na poukazu. Při nižší celkové hodnotě objednávky než je výše poukazu se rozdílná částka nevrací. Platnost dárkového poukazu je 6 měsíců od vygenerování kódu.
Reklamace škod vzniklých při dopravě:
Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen dodané zboží prohlédnout. Zjevné poškození kartonového přebalu je třeba řešit ihned a zásilku odmítnout převzít (doporučujeme sepsat s dopravcem písemné prohlášení o zjištěných závadách). Po převzetí zásilky, jejíž přebal nenesl žádné známky poškození je nutné v co nejkratším časovém intervalu zásilku rozbalit a prohlédnout . V případě zjištění poškození uvnitř nepoškozeného kartonu nás okamžitě (nejpozději do dvou dnů) informujte. Následovat bude reklamace dopravy z naší strany a po jejím uznání obdržíte nové zboží.
Reklamace vad dodaného výrobku:
Záruční lhůta na dodané zboží je 24 měsíců.
Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě výrobní vadou.
Reklamaci nám prosím oznamte nejprve e-mailem nebo telefonicky. Reklamované zboží poté zašlete nebo doručte na naši adresu uvedenou v sekci KONTAKTY. Náklady na zaslání nese zákazník. Reklamované zboží doporučujeme zasílat službou "Obchodní balík" České pošty. Tato služba má několik výhod - je cenově dostupná, rychlá (doručení do 24 hodin od podání) a zboží je pojištěno do výše 30.000 Kč (za předpokladu uvedení ceny zásilky na podacím lístku). Zajistěte vždy řádný obal, předejdete tím případnému dalšímu poškození při dopravě.
Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na zaslání Vám budou proplaceny po předložení podacího lístku do maximální výše 250,-Kč. Pokud bude reklamace odmítnuta, zboží Vám na Vaše náklady (max. 250 Kč) zašleme zpět.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet dnem převzetí zásilky s reklamovaným zbožím naším pracovníkem z rukou dopravce nebo od vás.
Reklamované zboží musí být čisté. K reklamaci je nutné předložit kopii obdrženého prodejního dokladu a písemný popis reklamované závady. Nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.
----------------------------------
Ochrana osobních dat:
Respektujeme vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme s Vaším souhlasem znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a žádáme Vás o jejich poskytnutí pouze s Vaším souhlasem - vše dle platné legislativy (EU) 2016/679 GDPR, které vstoupilo pro ČR v platnost dne 25.5.2018.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami.